Satojen verkko-oppimistoteutusten ja miljoonien tuotettujen oppimiskokemusten kokemuksella jalostimme oppilaitosten ja korkeakoulujen tarpeisiin massiivisen verkko-oppimisratkaisun, joka nostaa MOOC-oppimisen uudelle tasolle. ConteXT MOOC™ -palvelussa sovelletaan pedagogisesti vaikuttavia vuorovaikutteisia menetelmiä erittäin nopeasti skaalautuvalla ja kevyesti hallinnoitavalla tavalla.
ConteXT MOOC™️ on tehokas tapa luoda vaikuttava MOOC (massive open online course), joka sisältää viimeisimmät digitaalisen oppimisen ratkaisut.
Massiivisen verkossa oppimisen aikakausi alkoi noin 10 vuotta sitten, kun maailman johtavat yliopistot ryhtyivät jakamaan luentojaan verkossa. Konseptin kiistämätön etu oli, että kurssit saatiin jaettua nopeasti kenen tahansa saataville. MOOC-koulutusten haasteena on kuitenkin ollut oppimisinnon ja motivaation ylläpitäminen koko kurssin ajan, mikä johtaa kurssien keskeytyksiin suurimmalla osalla oppijoista. One Size Fits All -ideologian soveltaminen oppimiseen on osoittautunut ongelmalliseksi, sillä se sivuutti pedagogisen suunnittelun keskeisen roolin koulutusten toteutuksessa.
ConteXT MOOC™ on menetelmällisesti kehittynyt, joustava ja teknologiariippumaton massiivisen oppimisen konsepti, jonka keskiössä on oppija ja oppimistavoitteet. Olemme kehittäneet palvelussa hyödynnettäviä pedagogisia ratkaisuja jo vuosia yhteistyössä maailman johtavien oppimisalan asiantuntijoiden kanssa, osoittaen niiden vaikuttavuuden. Palvelu on avoin kaikille oppilaitoksille ja korkeakouluille, ja palvelun avulla ne voivat digitalisoida koulutuksiaan tehokkaasti ja vaikuttavalla tavalla. Palvelu tuottaa koulutusten hallinnoijille ja oppijoille kattavaa tietoa opintojen etenemisestä ja suorituksista.
Korkeat oppimistulokset erilaisilla oppijoilla
Keskimäärin 90%/63% suorittaa koulutuksen loppuun (maksullinen/maksuton koulutus)
Oppimistavoitteiden mukainen pedagoginen konsepti
Tukee oppimistavoitteiden saavuttamista erilaisin menetelmin
Palvelu on helposti integroitavissa oppilaitoksen omaan oppimisinfrastruktuuriin
Matala käyttöönottokynnys, kevyt ylläpitää
Oppimistulokset vahvasti riippuvaisia yksilön motivaatiosta
Keskimäärin 40%/4% suorittaa koulutuksen loppuun (maksullinen/maksuton koulutus)
Sama pedagoginen peruskonsepti
Suppea menetelmävalikoima, joka rajoittuu tietopuolisen osaamisen tukemiseen
Palvelut usein suljettuja järjestelmiä, joissa rajalliset integrointimahdollisuudet
Perustaminen ja käyttö edellyttää usein mittavia opettajaresursseja